torsdag 24 januari 2013

Inte helt 100


Alltså om denna bild syftar till att förlöjliga kungen på något sätt, så är det i alla fall absolut inte min mening. Tycker bara att bilden var rolig, som peng...

Jag är förkyld. Hes och rasslig i halsen och frysen och lite varm och snorig.
Intressant, tja ;) Inte jättemycket. Det bara är så just nu.

Jag hade lite måsten på jobbet som var skrik-akuta (+ ett föredrag jag inte ville missa), men det var inte så populärt att jag var där och snorade och nös. Så klart. Jag skulle inte själv velat ha mig där om jag själv varit frisk. Förlåt alla, hoppas jag inte smittade någon, men fråga dem som skulle tillverka produkt av den aktuella råvaran senast denna vecka om det var bra eller dåligt att jag var där en stund idag ;)

I alla fall, jag åkte hem innan lunch. Hann vila en liten stund innan barnen kom hem med ett-bussen. Oliver hade en kompis med sig (ville inte avboka med så kort varsel), så jag ville inte lägga mig igen och lämna Natalie ensam. Så vi har övat skrivstil och sånt...


Bild från nätet, alltså inte min mugg. Men rolig idé!

Många paket näsdukar har det gått åt, redan. Jag har till och med druckit te, med eukalyptushonung i. Händer inte särskilt ofta alls. 

Te är egentligen ganska gott. Det är bara det att man kan lika gärna koka kaffe om man nu ändå håller på, och 100 gånger av 100 är man mer sugen på kaffe :) Fast när man är som en isbit, trots raggsockor, är det väldigt gott med te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar