onsdag 16 januari 2013

Boring!

Jag sitter utanför Jontes jobb i Knivsta och väntar på att han ska komma från Sthlm och åka hem med mig.

Suck! Jag skjutsade han hit i morse för att ha bilen idag (han lånade en bil från jobbet), och för att han skulle sluta så extra tidigt idag, redan klockan tre. Hur kommer det sig då, att jag fortfarande sitter här? Jo för att han råkade säga tre men menade fyra :) Samt att han blev lite försenad, samt att det snöar så galet mycket så det går i 40 km i timmen på E4: an. Så ja, han BORDE vara här SNART...

Jag slutade ju i god tid, vid halv fyra, så jag har hunnit vara till en massa affärer. Det är bara så trist att gå i affärer när man inte behöver något... Jag var till Ikea och köpte matlådor och backar och stearinljus, suck, och så köpte jag vinterskor till Natalie till nästa vinter för halva priset, inte heller särskilt spännande. Och så lite mat. Och en orchide :)

Sedan åkte jag hit för att sitta av tiden i stället, till och med det verkade roligare!

Tur man kan blogga i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar