måndag 14 januari 2013

Baka baka kaka




En riktig baka kaka-dag har jag haft idag!

Utöver cookies (ovan + i frysen), har det blivit...



... en långpanna med morotskaka...



... och en långpanna med superbrownies :) Linus på jobbet bjöd på dessa och det finns inte mycket som är godare. Bland annat finns det 400g vit choklad och 400g mörk choklad i :)




Allt från favoritboken!



Cookies fick MVG :) Annat fick de inte smaka.



Nu varierar tjejerna mellan att spela Minecraft och träna dans :)


En ny bild/affisch

Annars har jag tvättat idag, samt lagat 5 matlådor till duktiga jobbar-Jonte. Det är förresten något fel på hans fjärr till bilen, och dörren går inte att öppna. Den måste till verkstaden, och under tiden måste han låna vår bil. Det innebär back to bussåkande för min del, troligtvis hela veckan!



Fy så kallt det är igen, förresten! Jag trotsade kylan och gick en långpromenad i skogen, på en sisådär plogad travbana. Bra rumpträning om inte annat, att traska i snön!

Vid halv fyra började det skymma så smått.

Jag längtar efter:

- ljus och längre dagar
- inget snö
-grönt i stället för vitt
-våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar