torsdag 3 januari 2013

Bowling!


Idag gjorde jag och barnen något riktigt roligt: Bokade en bowlingbana för en timme.

Vi gillar bowling allihopa men har aldrig bowlat tillsammans. Men det var absolut inte sista gången, för alla vi tyckte att det var hur roligt som helst!



Här håller vi på att välja ett varsitt klot. Alex berättar hur man ska tänka, för syrran som är lite orolig... Alla klot är ju såååå tunga!



Men det gick ju faktiskt hur bra som helst att svinga iväg klotet, bara man struntade i hålen och höll fast det med båda händerna!



Vi hann nästan igenom två hela serier. Natalie vann den första och den andra hade nog Oliver vunnit. De var såååå duktiga!



Stilstudie :)



Timmen gick fort och det var dags för byte. Det här måste vi göra om, och då med hela familjen...



Sedan käk på Donken och lite stan.



Här hemma har jag fått klart två lådor som jag målat tre varv och stämplat text på. Snygga tycker jag! Köpte obehandlade trälådor på Jula (tror jag det var) innan jul. Jag hade ingen särskild plan med dem men visste att det skulle komma till användning förr eller senare. Vem har för mycket av snygg förvaring, liksom? Ingen fembarnsfamilj i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar