måndag 31 december 2012

Svårt att ge mig!

Lillan har uppgraderat sig på mobilfronten. Hon har fått överta min gamla iPhone 4S och hon bara älskar det! Här i väntan på maten i går, hon hittade ett nytt spel och laddade ner det.


 Haha jag kan bara inte ge mig, när det gäller sånt här. Har jag kunnat redigera bilder förr ska jag kunna redigera bilder nu!

Börjar vara rätt nära nu! Jag tog några random bilder från idag då vi var till stan och käkade på MAX bland annat. Jag har testat igenom mängder av olika program nu. Och jag tycker de blev i alla fall hyfsade! Med tanke på att dessa var dåliga jättegula mobilbilder från början.
  


Inte superbra och inte som innan men bättre än igår! Och alla tre bilder är förstås olika men men... Ramarna och effekten får man på köpet.

(...Och som vanligt tog jag blåbärsmilkshake som Natalie sedan bytte till sig...)  ♡

❄    ❄    ❄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar