tisdag 4 december 2012

I Finland, pappa 70 år

Minnas Ville, Minna, Kiku, Mave...

Presentöppnande...

Evelina och söt-Mattias

"Vår" Ramona och Paula

Jag fotade inte mycket alls i lördags. Dels hade jag ju ingen kamera :) och dels hann jag helt enkelt inte, det hände något hela tiden. Bilderna ovan är vad som finns.


Desto mer fotade jag Natalies och mitt pulkaåkande :) Vi hade så roligt i flera timmar (tja, sista halvtimmen var jag rätt färdig men någon ville inte sluta :)), och vädret var perfekt, -9 grader och massor av snö!

Ibland är snö bra att ha :)
 




 Ojdå, in i jordgubbslandet ☺




Vi försökte göra banor :) men det gick så där...





 Sötnöt Natalie! Det var ljuvligt att vara med bara henne.

 ♥♥♥♥♥♥♥





Tyvärr är hon rätt lik mig, stackarn :)



Rester av bakverk i söndags...

Jag har inga bilder alls från Maaka, men desto fler från Tide. Ska blogga dem en annan gång. Nu ska jag packa in bröllopspresent och laga en liten festmiddag. Magnus och Monika (+Manges Lotta och Nina) kommer på middag i kväll.

Adios, ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar