onsdag 24 juli 2013

Sommarkvällar


 
 

 Varma, ljusa sommarkvällar alltså!

Vi kom in för en minut sedan. Daniel gräddade våfflor till kvällsmat (perfekt att göra på altanen = inget os inomhus), jag vattnade i trädgården (för första gången i år, haha, avskyr att vattna), och så satt vi och njöt av vår osannolika utsikt.


 
 

 Annars har jag njutit av att familjen är hemma igen. Här sitter Natalie och babblar o-av-bru-tet!!! så verkar som om hon också saknat mig...



Hon kom på en rolig min (inte så rolig, hehe...), och övade framför spegeln och tyckte den var genialt bra :)



Detta är vad jag lever på när jag är själv... Rågbröd med smält ost och så valfri topping på det :)



... och när råttorna är borta, käkar katten snacks :) Allt detta och lite till...

I höst, efter semestern, dåååå ska jag :) ta en riktig socker-och-snacks-och söta drycker-paus! För fy som man käkar... men först ska jag ha semester utan att bekymra mig i sånt oväsentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar