onsdag 3 juli 2013

Gotland 2013- Del 2- Kneippbyn

 

 Lite fler bilder från Kneippbyn kommer här. Vi hade sådan tur för det var såå lite folk där! Inga köer till något alls, och barnen åkte samma karusell om och om igen!

Natalie klättrar i den fina Hoppetossan.
 





I Villa Villekulla fanns massor att upptäcka, bland annat en spökvinda som man åkte rutschkana ner från. Jag både slog mig och skrapade mig blodig i den där *grrr* rutschkanan!



En matpaus av det nyttiga slaget igen :)


 
 
 
 
 

Och så sista buset, innan vattenlandet. Oliver var helt fascinerad av vattenkranen som inte satt fast någonstans :)







Både barnen och Daniel åkte alla jordens läbbiga rutschkanor. Inte jag. Jag satt mest i bastun :)


 Ännu en perfekt dag, och vi var så nöjda allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar