tisdag 30 juli 2013

Ångest!


 Dom här fina fina fina killarna Petter, Johannes och Jonte, skjutsade jag till Arlanda tidigt i morse. Här har jag precis lämnat av dem och klockan är inte ens halv sju.

Nu ska de till USA, via London, och bila runt i fyra veckor. Åhhhh jag hade sån ångest över att släppa iväg dem! Har gått igenom allt som kan hända och lite till i min skalle, kunde typ inte sova alls i natt! Alltså... jag vet att de klarar sig, alla tre är vana resenärer, alla har varit till USA flera gånger (detta är Jontes 6:e gång...), men liksom... De vet inte ens om de ska hyra bil eller köpa en. Kontrollbehovs-morsan har svårt att smälta sånt :)

Bara de nu kommer fram först, så kan jag förhoppningsvis slappna av en smula...



 Den finaste som finns, Jonatan min förstfödda!

Och Benjamin, min lilla bäbis nummer två, har också redan åkt väg. Han ska åka tåg till Skövde och köra upp idag. Det är inte helt lätt att hitta uppkörningstider på sommaren!!!




 Utöver Amerikafararna som sovit här, har vi ju de små som också ska ha kompisar :) Man behöver inte känna sig ensam om man bor i detta hus! Alex, min fina lilla Alex, är däremot mest hos Jeppe...



I går kväll hade vi godismys på altanen. Kunde inte riktigt komma på någon anledning så det fick bli bara för att :) Och den regniga dagen, hur gick det med det? Jo, som väntat, haha! Det var blött i backen i går morse när jag vaknade, men sedan dess har det varit lika o-regnigt som alltid förr.

Dock var det mulet nästan hela dagen, och det gjorde att barnen tyckte poolvattnet kändes jättevarmt (24 grader). Så de badade mer än de inte badade igår.



Nu sitter jag här med lilla lapen och lite frukost jag inte är sugen på... Ska kanske lägga mig en stund igen. Barnen kommer sova en timme till i vilket fall.

Dagen idag: CHILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar