lördag 30 mars 2013

Sova...



... kan jag inte just nu. Vaknar 05:45 varje morgon, samma tid som på vardagar. 

En vanlig helg brukar jag vakna 05:45 på lördag, sova till kanske 7 på söndag, vakna av klockan 06:30 på måndag och skulle sova hur länge som helst på tisdag :) Snittet för nattsömn brukar ligga på 6-7 timmar.

I går vaknade jag 05:45. Idag vaknade jag 05:45. Stiger upp vid halv sju, efter en stunds snurrande. Ja, det innebär ju hela 5 timmars sömn per natt.

Jag blir galen men vad ska man göra? Det verkar gå att överleva på det, så... Fast inte så konstigt om man bara vill göra ingenting på dagarna. Inte så kul det heller.



I morse hade jag i alla fall lite sällskap en stund. Cissi, som jobbat natt, kom förbi på väg hem med en liten påskpåse till Natalie. Alla sov ju här men vi satt i hallen och snackade en stund med låg röst.

Håhå jaja, dags att bre Nutella-macka till barnen som vaknat här. Zombien till mamma vaknar nog också till liv här snart, efter en stoooor kopp kaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar