tisdag 19 mars 2013

Friiberghs


 

 Här på Friiberghs herrgård, ett par mil utanför Uppsala, har jag och min sektion haft konferens i dagarna två.

Det har varit två intensiva, intressanta, inspirerande, i...dylliska (nä, kanske ändå inte idylliska :)) dagar med The Gänget :)


 
 
 
 

 Mitt rum var värsta sviten... kändes nästan onödigt att ha all denna yta för sig själv. Fast samtidigt väldigt lyxigt så klart... Alma och jag hade rummen bredvid varandra, så jag var mest hos henne, dessutom...



 Det var snöstorm hela dagen idag. Full vinter utanför mitt taknocksrum trots att det snart är april! Herrgården ligger jättefint, vid vattnet och invid en golfbana, och hade vädret varit som det ska vid den här tiden om året, hade det varit underbart att promenera där i närheten. Men som det var nu, lockade det inte precis att gå ut för onödan...


 
 
 
 
 

Vi har ätit både Gott, Fint och Mycket! Som vanligt på konferens, äter man dubbelt så ofta och dubbelt så mycket som man skulle behöva :)


Vi hade ett par minnesvärda, lärorika och välbehövliga dagar. Tack Friiberghs för att ni fixat allt så fint för oss, tack Tiina som organiserat allt perfekt och tack bästaste gruppen för att alla bidrar till att Vi är Vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar