tisdag 5 mars 2013

Första halvan av en dag



Idag åkte jag buss. Andra dagen i rad, gjorde det i fredags med. Nu får det räcka för ett tag :)

När jag satt där på bussen 06:45 (nej jag behöver inte åka så tidigt men jag var klar lite tidigare idag så jag hann med 06:30-bussen. Älskar att vara först på jobbet för då finns inget som stör...), kom jag på att jag ju kunde göra en EFIT-dag, ett foto i timmen. 06-nånting-bilden fotade jag där jag satt bara, och så en bild vid 07-nånting osv. Meeeen så klart funkade det inte, vet inte vad det är men inlägget håller fortfarande på att laddas upp (sedan 06:45).

Så skit i det då, får göra om det en annan dag. Fast bilderna ovan kan ni få i vilket fall. Det är glimtar av en helt vanlig förmiddag, och ni får själva gissa vad som är vad:


06: Sitter på bussen, Uppsala Business Park nästa!
07: Dagens första kopp av Det Svarta Guldet, vid datorn. Alltid en massa mail att gå igenom efter en ledig måndag.
08: Kalibrerar NIR-instrumentet.
09: Åter vid datorn, glömt att logga in på chatten.
10: Går till ett möte i ett annat hus på siten. 
11: Sitter och äter på jobbets restaurang med delar av sektionen. 
Bonusbild: Saker jag petat bort från min mat :) Annars var fiskgrytan jättegod och jag var ännu nöjdare med mitt val eftersom alla som valt kyckling lämnade den orörd :)


Verkligen jättekul att fota vardagen! Det här ska jag göra om, och då EFIT på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar