tisdag 12 mars 2013

Fix med trix



Två gulliga bilder...


I kväll har varit en liten fix och trix-kväll. Har planerat och ordnat lite till helgen då en massa saker ska hända.

Jag fyller år på lördag och jag och D ska iväg på en liten tripp. Jag bokade lite lyxiga saker till det i kväll. Sedan tänkte jag ha lite fika på fredag kväll, om nu någon/några av de jag bjöd nyss kan komma då, vi får se. Sedan ska Jonte iväg och åka skidor hela lördagen vilket innebär att ingen kan skjutsa någon någonstans, och Natalie som var såååå sugen på att gå på Tuvas kalas. De slutade, efter lite ringande och planerande, med att hon åker med Kirke och sover sedan över hos dem.


Så nu ska det bara hittas på fika till på fredag kväll (orkar inte baka så det blir att köpa), fixa present till kalas, samt fixa något lättlagat och gott hit hem till på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar