fredag 22 mars 2013

Äntligen äntligen fredag!!!



Alltså, jag är helt enkelt inte skapt för att jobba femdagarsveckor, det är bara hur tydligt som helst!!! Kändes som om veckan aaaaaldrig tog slut! Jag själv däremot tog slut där någonstans i onsdags :)

Fast sedan tisdagen förra veckan har det varit minst sagt full fart hela tiden, så det gör ju sitt. Samt konferensen måndag-tisdag denna vecka, det gjorde att alla på jobbet typ kved hela dagen idag för alla väntade på helgen så mycket!

 Fast jag måste ändå säga att vi har så fruktansvärt roligt på jobbet. Jag älskar verkligen mitt varierande, omväxlande, fria, intressanta och stimulerande jobb! Det är alltid lika roligt att åka dit på morgonen och ta tag i dagens jobb. Och så älskar jag också min sektion. Vi är så olika allihopa som man kan bli och det är precis så jag vill ha det. Tänk att jobba i en grupp där alla är lika (mig :)), huuuuuuu...
 


Jag fick blommor idag igen, crazy :) De vackraste, papegojtulpaner.

Måste varit riktigt underbar på sistone, haha! Dessutom passade det bättre än bäst för jag brukar köpa fredagsblommor men glömde helt bort det idag... Kom bara ihåg lösviktsgodiset, hehe :)



Nu har vi ätit (hämtpizza med cola, är det fredag så är det :)), ritat lite bilder (inte precis alla dock), Olivers kompis har åkt hem (han har haft kompis tre dagar i rad så han har kompisförbud i morgon), kokat kaffe, tänt massor av stearinljus, och nu är det nog dags för den där påsen med två kilo lösviktsgodis tror jag :)

Helgen kan börja! En helg med mission göra-så-lite-som-möjligt-och-mysa-så-mycket-som-möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar