torsdag 21 mars 2013

Gott och blandat från veckan


Lokal fokus heter effekten på bilden tror jag...

Jag fotar nästan bara med mobilen numera, så till den milda grad att jag glömmer bort att tömma kameran! Inte bra ;)

Nedan följer lite gott och blandat från kameratömningen för ett par minuter sedan...
 


Töselitös. Vågar inte ens tänka vad som skulle hända om ungarna plötsligt inte skulle få ha sina älskade paddor...




 Daniel köpte en cool klocka här om dagen :) Fast... han fick ta den till jobbet, haha. Den var rolig i 5 minuter.

Alltså, hade det varit viktigt för han att ha den här hemma, hade det så klart gått bra. Men han själv föreslog att han skulle ta den till jobbet. Så det så :)


 

Ibland kommer Natalie i en "lyssna-på-bamsesagor-flow". Det tycker jag är roligt, som motvikt till allt digitalt...



 Vi firade mig i helgen med bland annat kolapaj och dajmgrädde, M-U-M-S!!!
 


... och idag hade det ritats en exakt kopia av lutande tornet i Pisa :)



Samt att den andra framtanden äntligen äntligen äntligen lossnade i morse! Väldigt sent, hon är ju faktiskt 7,5 år. Förseningen beror på hennes prematurfödsel enligt tandläkaren.


Förresten, varför det är mest Natalie här på bloggen beror på att Oliver blivit så stor så han ofta säger att han inte vill vara med här. Tyvärr :( Skulle gärna lägga en massa bilder på min Sötnöt här, så klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar