söndag 14 oktober 2012

En underbar helg-som vanligt

God god söndagsmiddag: Daniels jordnötssås med fläskfilé i stället för kyckling för variationens skull!

God sen söndagskväll världen!

Måste bara älska helger! Älska livet också, för den delen! Och älska hösten, vilket jag i och för sig alltid gjort. Jag mår som bäst på hösten och som sämst på våren, det är bara att inse att det är så.

Ännu en underbar helg är i hamn. Vi har nyss haft soffmys jag och D och nu ska jag duscha och lägga mig hade jag tänkt.

Vi har varit och hälsat på idag igen! Oliver var på kalas och Natalie var hos sin kompis Evelyn och lekte. Då passade vi på att sitta och fika en stund hos Anita, som bor mitt i Knivsta. Helt underbart mysig liten stund hade vi hos gulligaste Anita i världen!
 


Det har ju varit rätt regnigt idag förstås. Det har dock inte stört oss, och allra minst kalasgänget på Leos Lekland. Detta var Olivers tredje gång på Leos, trots att de öppnade i maj. Och han bara älskar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar