söndag 14 oktober 2012

Alla dessa appar!



Jag skulle bloggat om vår dag i går kväll, men upptäckte att jag tagit exakt två bilder på hela dagen. Båda halvkassa. Tagna med mobil. Den översta och den till vänster. Bilden till höger är bara en bit av den övre.

OK, jag gör ett litet snabbkollage av dem i alla fall, tänkte jag. Jag hade tänkt mig en exakt speciell effekt, men kunde inte hitta den någonstans. Blev sittandes hela kvällen med olika program, blev mer och mer trött, och somnade i stället för att blogga :)

Och nu när jag laddat upp den stackars bilden, ser jag att jag inte ens visste vad det var för restaurang vi var till :) 

Jaja, så kan det gå! Vi var i alla fall och provkörde bilen jag bloggat om nedan. Det blir nog den vi köper, men vi vill ha en dragkrok monterad och lite annat fix, så det tar en vecka till att få hem den.

Sedan var tanken att åka till Hågaby på en höstutflykt. Vi hade packat med fika, filtar och annat. Meeen det började regna, så vi kom hem i stället.

Vår granne Henrik var förbi och flyttade alla ton med grus till rätt ställe med sin minigrävare, samt hämtade stenmjöl som vi också beställt via honom. Vi planade ut gruset och borstade stenmjöl mellan kullerstenarna i slänten. Än så länge är det så mycket mjöl så stenarna knappt syns under men det kommer sjunka och spolas bort allt eftersom.  Inte så mycket att fota dock :)

Nu ska jag dricka lite kaffe med Daniel som nyss vaknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar