måndag 19 augusti 2013

Skolstartsdagen

På skolgården 07:50 idag.

Och så har vi kommit till skolstartsdagen! Två förväntansfulla små skuttade upp idag, antar att det inte skuttas lika högt i slutet av veckan när tröttheten hunnit ikapp... Väckning flera timmar tidigare än hittills :)

Oliver har inte haft jeans på sig på flera månader, men det är kyligt på morgnarna. Nu är det ju supervarmt så han kommer säkert ångra att han inte tog shorts ändå.


Och jag som vigt hela dagen till skolstart, jag fick inte ens komma in i skolan, haha!

Jag: "Så ni vill inte att jag följer med in..."
Oliver: "Helst inte. Typ... väldigt helst."

Haha, jag fattar...

Nya klasser och nya klassrum och allt, jag hade ju velat se. Skolbuss ville de åka hem, dessutom. Jag får hämta från busskuren men inte från skolan. Suck, ge mig nya bäbisar :)


Nu väntar jag på spännande besök som ska komma klockan 11...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar