lördag 17 augusti 2013

Ljuvliga dagar...



... har vi verkligen haft denna vecka! Besök varje dag, och massor av kalas och annat kul! We like!

Lite får jag ju känslan av att... Jag har ju fullt upp som det är, tiden räcker precis till allt man ska och vill göra. Hur ska jag hinna jobba hela dagarna, utöver allt annat? Tyvärr vet jag ju vad som får stryka på foten, det är den sociala biten. Träffa vänner och barnens vänner mer sällan, så blir det ju tyvärr.

Jag är glad över att vi passar på när vi kan i alla fall!



Cissi och Ylva var förbi på en fika, och här ska fikabrickan ut. Oliver fotar från sin solstol, haha, jag såg lite förvånad ut först men det släppte fort :) Älskar förresten min nya Ikea-bricka, den är så stor och rejäl och jag har använt den varje dag!



N och Ylva "tävlade". Natalie är väldigt duktig på att anpassa sig till sin motpart, hon leker lika bra med alla mellan 3 och 13 år.

Det var nästan för varmt att sitta i solen, underbart, än är det sommar!



 Jag grävde i trädgården ett par timmar, klippte i rabatterna och så. Det var flera veckor sedan. Sedan städade och bäddade jag i Jontes rum, för att det ska vara trevligt för honom att komma hem. Haha, dessa låg på en hylla, någon som har svårt att komma upp på morgnarna kanske ;)



En inramad sedel i Jontes rum. Från Zimbabwe, där de verkar haft lite problem med inflationen ;)



Sedan packade N i lite paket, och for till kalas. Alla dessa fina töser åkte med mig hem.

Jag och Oliver var till stan under tiden, och köpte fotbollshandskar samt fler presenter. Idag blir det kalas för Laila och i morgon för Elvi :)

Åhhhh underbara livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar