torsdag 8 augusti 2013

Instagram



För två veckor sedan upptäckte jag detta med Instagram. Det var faktiskt min sista jobbdag, för exakt två veckor sedan. Jag och Alma höll på med det, hon visade mig lite hur man gör, för jag tror jag haft konto länge men inte brytt mig.

Men det är ju värsta kul! Bilder, jag älskar ju bilder!

Jag tänkte att mitt Instagram skulle vara lite som ett komplement till bloggen, att jag inte ska blogga allt utan vissa saker lägger jag upp där i stället. Bloggen är lite som en dagbok som jag gärna vill ska finnas kvar typ för evigt, och allt av det jag skrivit här är ju inte så jätteintressant :) Well, det får jag lägga på Instagram från och med nu då!

Men... 90% (alltså minst, kanske 95%) av de jag känner är inte särskilt webbiga. Alls faktiskt. Så jag bara  v-e-t att i-n-g-e-n av mina vänner har Instagram. De har väl knappt dator :) Jag känner en äldre generation, så att säga. De har (vissa iaf) Facebook, och jag har ju inte det av princip. Och kommer aldrig att skaffa tror jag.

Jag har förstått att man typ har sina Facebookvänner som följare på Instagram. I mitt fall 0 stycken alltså :) Så om någon av er som läser här vill se lite vardagliga bilder osv. så får ni gärna följa mig. Jag följer som sagt ingen alls, än. Förutom Daniel och lilla Olli (och Alex fast han hatar det, haha, så jag kanske måste backa där...). Och så ett par bloggare.


Jag heter Dagarmanminns. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar