torsdag 8 augusti 2013

På lekland




I eftermiddag skulle det börja regna. Vad gör man då, om man har "semester" (ensam med barnen, hur mycket semester det nu är kan man ju ha åsikter om...) och IKEA är avklarat? Jooo man
åker till Leos så klart!

Så här sitter jag med min kaffekopp som vanligt. Har precis pratat med Cissi. Dags  för lite bloggande. Sedan surfande. Vad gjorde man på ett sånt här ställe förr i tiden när man inte hade sin älskade telefon??

Nu såg jag en unge jag kände igen... Yes! Leta efter hans mamma nästa! Som tur är hittar man nästan alltid någon man känner här...


 

Uppdate: Jag hittade Eva som var där med sina Miriam och Daniel. En trevlig pratstund fick jag! Och det var ju tur för ungarna blev aldrig färdiga! Vid 18:30 lockade jag ut dem med löfte om MAX-mat :) Och på MAX träffade vi hela familjen Kirke så N och Kirke fick sitta med varandra... Värsta dagen :)

Nu monteras det nya duschväggar här för fullt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar