tisdag 20 augusti 2013

Första arbetsdagen...

... är avklarad!

Dagen gick bra, och jag gjorde faktiskt en hel massa nytta. Att jag och Senait hade en mycket trevlig lunch på Martinas gjorde inte heller dagen sämre. Jag hade faktiskt ingen "söndagsångest" igår, visste att det skulle bli trevligt att träffa alla. Kunde inte slita mig därifrån i tid heller så jag jobbade över liten gnutta. För jobb finns det gott om!



Jag och Natalie var in till grannarna och vattnade. De är på sin stuga minst veckan ut. Lyxen man kan unna sig med dagisbarn, en semestervecka efter att skolan startat. Fast det är också den enda fördelen med dagisbarn jämfört med skolbarn :)

För övrigt har de både larm och uppmärksamma grannar *grrrrrr*



Skördedags!

Sa jag att vi bodde på landet ;)



Jag är väldigt nyfiken på 5:2- dieten. Eller det är ju ingen diet men periodisk fasta. Det är ju sånt t-j-a-t om det överallt, så jag skulle gärna prova. Testar man inte får man aldrig veta ;)

Säger hon som sitter i en fåtölj med dator, tidning och en påse nötter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar