fredag 1 februari 2013

TGIF


Även den längsta veckan har en ände!

Alla på jobbet har tyckt tiden har gått så sakta den här veckan. Lite... konstigt och ovanligt!

Kanske beror det på att det varit så dystert och solfattigt? Idag var det en fin och solig dag, och genast gick tiden fortare. 

Det var helt underbart att vara ut på lunchen, trots att det bara blev en kort promenad till matsalen. Jag och Yongen kände oss så lyckliga: Det var fredag, det var sol, och det var laxpudding i matsalen! Vad mer kan en människa kräva ;)

Med friskvårdstimmen gick det inte lika bra. Det blev helt enkelt inget bra tillfälle att ta ut den. Suck! Tänk att jag lyckats ta ut min friskvårdstimme exakt noll gånger på 16 år! Nästa vecka ska jag byta taktik: Boka den i kalendern helt enkelt och lotsas att det är ett möte man inte kan boka om!



Mmmm eller hur ;)

Särskilt fabulous känner jag mig just idag. Alltså det är helt otroligt men jag känner mig lite halvsjuk igen, ont i bihålorna och öronen samt täppt i näsan. Huvudvärk. Och helt galet trött.

Jag hoppas det bara är trötthet och försvinner med en god natts sömn. Annars blir jag tokig. Det räcker med krasslighet nu, helst för hela resten av 2013.



God god fredagsmiddag väntade här hemma när jag kom, fläskfilé med pommes, bea och fetaostsallad. Daniel jobbar ju hemifrån halva fredagar för att Natalie inte ska behöva vara själv. Mycket praktiskt för då blir det oftast god mat :)



Nu har det skjutsats och hämtats till och från träningen och annat. Helgen kan äntligen börja! Nu är det filt i soffan och kaffe samt godis hela kvällen lång!

Snark! Kommer nog somna i soffan innan barnen lagt sig...

Jag hämtade två paket också på hemvägen men orkar inte öppna dem, haha, då är man verkligen trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar