torsdag 28 februari 2013

Önskemat



 Idag när jag kom hem, hade jag ingen aning om vad jag skulle hitta på för mat (torsdag = min matdag som ni vet). Jag frågade Natalie om det fanns något hon var extra sugen på, och tänkte att det väl blir pannkakor eller lasagne. Men nejdå, "Kokt potatis var det länge sen vi åt mamma", sa hon, "Vad passar till det... fisk kanske?".



 Så klart blev det så :) Kokt potatis med panerad rödspätta och ägg-sås, MUMS säger jag bara!

Hon var i-n-t-e populär när brorsorna hörde att det var hon som valt maten :)



Lunchen var också både god och mysig, jag och Daniel hade lunchdate på Taco Bar vid nya Stationsgallerian. Älskar att han jobbar i Uppsala, för det är så värt att träffas mitt på dagen och sitta i lugn och ro och prata en stund.



En varsin latte efteråt och ännu lite mer snack. Helt galet att vi fortfarande har så mycket att prata om, haha, man tycker man borde hunnit säga det mesta på 23 år :)

Idag är det sista februari och jag hade egentligen tänkt att fixa foton från februari 2012. Men jag orkar inte. Det får bli en annan dag/kväll. Nu ska jag duscha barnen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar