torsdag 7 februari 2013

Trökigt...

 

 Ovan: Dagens o-pepp :)


Just nu känns allt ganska motigt. Faktiskt. Jag hatar vintern, förlåt att jag tjatar, men kan inte tiden gå liiiite snabbare.

 jagvillhavår.nu

Egentligen är det ju ungefär som i går, med det mesta. Men suck och fy, jag är tråkig och bloggen är tråkig och livet är tråkigt. Daniel jobbar sent idag. Barnen pysslar med sitt.

Jag måste hitta på något skoj.

 Säkerligen är det bättre i morgon, fredag och allt, men vad hjälper det mig just nu...

 

 Borta är detta...



... i stället har vi fått detta! All denna snö föll under gårdagen. Bilden är från jobbet, i morse vid 7. Sedan har det både smält och snöat under dagen så summa summarum finns det nog lika mycket kvar.

Jag ska inte skriva att jag hatar snö men jag kanske tänker det, vem vet...



 Så klart, det var en helt OK dag idag, inget större fel alls på dagen. Men det gör ändå inget att den snart är slut.  



 Ja typ så känns det.



God mat lagade jag i vilket fall idag. Alla åt som hästar! Och J fick matlåda också.

Nu ska jag lägga barnen och hämta D från tåget. Lite skoj i alla fall att få hem honom, han är ju typ aldrig less, så jag brukar faktiskt alltid bli gladare av att vara med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar