måndag 4 februari 2013

Måndagsmys




Alex håller på att laga mat, tacogratäng med nachos-chips och grönsaker. G-O-T-T!


Idag har det varit en rätt vanlig måndag. Jag pysslade här hemma med det som behövdes göras, efter att barnen var lämnade till skolan/bussen. Tog bland annat bort all utebelysning från gården. Hann även med en mil på skridskor, innan Pärlan kom hem. HELT underbart var det, trots halvstorm. Kommer sakna ihjäl mig på skridskoåkning!

Natalie hade tandläkartid (inga hål men hon är rätt sen med tänder, så ny koll om ett år). Sedan handlade vi lite mat. Ja, bara vanliga saker alltså, hela dagen lång.

Jag har huvudvärk som vanligt och ont i bihålorna som vanligt. Sov en timme på eftermiddagen. Längtar till att få känna mig helt frisk! Var ett tag sedan nu...



Än har jag en massa saker kvar på to do-lista. Alex ska träna mellan 20 och 21, och jag & Daniel ska övningsköra med Benne under tiden. Varannan måndag alltså. Idag är det min tur.

Åhhhh hoppas jag orkar med det!

Och i morgon är det jobb. Det längtar jag faktiskt efter (bara jag orkar), har ett viktigt viktigt samtal att ta tag i med en viss person på jobbet. Vi längtar nog efter det båda två tror jag! Hatar att ha saker hängandes på trekvart...



Just nu, till höger om mig. Mina älskade.

Haha, what´s up med hulahula-halsbandet???

Jag har faktiskt ingen aning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar