tisdag 5 februari 2013

Jag och Nasse...



... vi är lite trötta på svininfluensan nu, tack :) Vi börjar kunna det här nu.


Idag har det ändå gått hyfsat. Först nu som huvudvärken tilltar. Värre var det i går kväll. Jag kraschade i säng vid 9-tiden och det blev inget övningskört.


Dagens pepp!

Idag var en jättebra dag på jobbet, en sån där dag som man ler sig igenom liksom :) Jag hade fina fina samtal/pepptalk med tre stycken människor jag tycker väldigt mycket om, och så avslutades dagen med superbra samtal med bästaste chefen, fyllt av pepp, energi och framtidstro!

Och så jobbade jag en liten gnutta också :) Hela förmiddagen gick åt till Lean-arbete, som knappt kan räknas som jobb, haha! Att göra snyggt och skapa ordning och system och fota det samt dokumentera allt efteråt i en rapport... Sånt som jag pysslar med som hobby ju :)


Bara proffsen har is i magen nog att satsa på Yatzy med ettor :) Fast det var det enda jag lyckades med också, haha, jag blev trea av tre möjliga idag :)

Jag är ju rätt glömsk och förvirrad, och ibland ännu mer än vanligt. Benne lagade maten, vi satte oss för att äta, men Natalie kom aldrig. "Varför kommer inte Natalie och äter?", frågade jag. "Kanske för att hon är hos Cissi", sa Oliver.

 Just det, jag hade något diffust minne av att hon ringde till jobbet och frågade om hon kunde åka till Vanja och leka. Cissi kunde hämta henne. Javisst, det gick ju bra, fast det hade jag tydligen totalt glömt bort på bara några timmar.

Hahahaha, helt otroligt att det inte ringde någon liten klocka någonstans, trots att jag inte såg henne på hela eftermiddagen :) Suck alltså, undrar när jag hade upptäckt det, utan hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar