onsdag 6 februari 2013

Mama förbjudet



Denna skylt har suttit i Natalies dörr i en vecka. Det är så klart för att J fyller år om två veckor, och det pysslas för fullt för den stora dagen :) 

En som älskar att både pyssla och packa in överraskningar!



Idag dök denna lapp upp på hennes dörr. Och det är inte för att jag fyller år om en månad :) Haha, tvärtom faktiskt :) Det är för att jag tyckte hon skulle göra läxan idag i stället för att alltid lämna den till sista kvällen (torsdag).

 Hon SMÄLLDE igen dörren, kom efter ett tag ut som ett åskmoln med en tejprulle, tejpade dit lappen och SMÄLLDE igen dörren igen! Och satt där inne och- just det- gjorde läxan :)))

Sååååå himla gulligt! Fast- gulligt nu, visst, men oh my alltså, jag ser framför mig henne som tonåring!!!!

Sedan hade vi en myskväll och satt och gosade med varandra, mätte saker med ett måttband (senaste hobbyn både för henne och Oliver) och hade det allmänt bra. Och nu när jag skulle säga godnatt, hade lappen försvunnit från dörren :)

Ibland smälter man nästan för all kärlek till dessa små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar