torsdag 22 november 2012

Slut som artist...


 
'
 ... känner jag mig i kväll! Är så ofattbart trött!

Jag skulle städat i kväll men o-r-k-a-r inte. Hela kvällen hittills har gått åt till barnens läxor. Och nu tänkte jag lägga mig, faktiskt! För en gångs skull lite fler sömntimmar än 5-6. Ja tack.

I morgon är jag ledig, och Daniel jobbar hemifrån en stund på förmiddag. Vid 13:30-tiden, när barnen kommer från skolan, ska vi köra ända ner till Göteborg för två hotellnätter och förhoppningsvis en hel massa mys.

 Benjamin som fyllde 18 för ett par veckor sedan, ska få ha huset för sig själv och sina vänner över helgen. Lika som Jonte fick när han fyllde 18. I går kväll handlades det till festen, enorma mängder mat, snacks, godis och dryck! Han ska bjuda på en speciell sorts stekt potatis som han och Jonte älskar, 2kg (!) rostbiff, skinka, prinskorv, sallad och en massa såser. Det kommer inte gå någon nöd på dem här, precis!

I morgon blir det till att stiga upp lika tidigt som vanligt för att hinna med både städning och packning. Men det går nog bra, bara jag inte behöver göra något i kväll ☺

Det är viktigt att det är städat innan vi lämnar, eftersom dealen är densamma som vanligt med FF: Det ska inte synas att det har varit folk här. Allt ska vara exakt lika som när vi lämnade. Hittills har det inte varit något problem i alla fall.

Näää nu ska jag ta och borsta tänderna! Daniel är inte ens hemma än men det är hans förlust att inte träffa mig i kväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar