onsdag 14 november 2012

En kväll i november-Uppsala


Nedan följer ett litet axplock av min och Daniels Uppsalabilder från i går. Fler än så här orkar jag inte ladda upp.

Det är inte helt enkelt att fota ljus i mörker! En del av bilderna är tagna med stativ och fjärrutlösare, en annan del lite mer skakiga bilder (mina :)) är tagna utan stativ (för att jag inte orkade mecka) men med ett fast objektiv.

Andra problem var allt folket överallt som jämt knallade i vägen, åt fel håll, hade fel färger på sina kläder och allt annat de hittade på för störningsmoment, alla inte-så-fina bussar och lastbilar som skulle köra just precis där just precis då, och att bådas batterilampor blinkade rätt ilsket mot slutet.

Vi hade dock fruktansvärt roligt hela tiden och det var mest det som var syftet. Vi älskar att fotografera! (Viskar: Och vi älskar varandra :))


 


















 

 



 

 

 ... och här orkade jag inte att byta objektiv, så det var knappt så maten rymdes på bilden...

2 kommentarer: