tisdag 17 september 2013

Välkommen höst


Från ena dagen till den andra blev det höst i måndags. I söndags satt barnen i en varsin solstol på altanen, iklädda pyjamas, när jag klev upp. Altandörren var öppen hela dagen. Idag möttes jag av detta när jag kom från jobbet!

Det såg så otroligt höstligt (och gulligt) ut med en liten skatt i regnkläder!




Vi som hade tänkt ta bort sandlådan i höst (för- ja- det skulle rymmas en bil till där). Men inte kan man ju göra det när det fortfarande byggs såna här "kinaslott" i den :)

Känns som dagar med sandlådebarn är räknade för vår del. Gäller att njuta så länge det finns en möjlighet till det.





Fotade år höger och åt vänster och kan bara konstatera att ja, det är verkligen höst.



 Vilken dag som helst lyckas jag nog plantera dessa i en kruka också :)



Idag har vi ätit Bennes gaaaaalet goda blåbärspannkaka!

Det blir inte så mycket bloggat just nu, och det beror dels på att jag inte har någon (fri)tid överhuvudtaget just för tillfället, dels på att jag helt enkelt inte orkar och dels på att jag inte riktigt finner lusten till detta just nu. Känns som om det inte ger just någonting.

Få se hur det utvecklas. Just nu är det så i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar