torsdag 5 september 2013

Seeeeeeeeeena kvällar...


... och tiiiiiiidiga morgnar är det som gäller just nu! Jag har ju i princip två jobb just nu pga att jag ska jobba halvtid på gamla och halvtid på nya, månaden ut. Sisådär 10 timmars jobbdagar, och inte en lugn kväll, dessutom!



Idag hade vi årliga Life Science- dag på jobbet. En massa jippon, tipsrunda och sånt. Här ovan är mängden socker du får i dig om du äter vanlijyoghurt (lilla Oliver) i stället för naturell yoghurt (jag) i ett års tid!

 

Nu på kvällen var det middag med underhållning i nya Multihallen i Fyrishov. Maten var jättegod, och det bästa var stationerna där man kunde spela basket, baseball, åka skidor, spela golf och luftpingis... Jag, Juliana och Alma testade allt :) Det är en grej vi börjat ha på festerna, olika stationer, jättemegakul är det! Förra hösten var det styrkegrejer vilket var det roligaste. Jag slog massor av killar på alla styrkegrenar :)


I morgon kväll blir det lika sent igen. Vi ska ha vår årliga surströmmingsfest hos Janne och Birgitta. Ska bli så kul! Det är verkligen något jag ser fram emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar