onsdag 11 september 2013

Mycketnu.com



Fina fotbollsgrabbar för ett par timmar sedan.


Just nu är det mycket. Jag hinner inte med någonstans, så om det inte kommer inlägg så är det för att jag prioriterar annat. De två sekunderna jag kan välja. Jag har två jobb, jobbar 10 timmars dagar men hinner ändå inte med, alla barnens aktiviteter börjar, i morgon fyller Alex 14 och vi ska fira honom, alla kvällar är fullbokade med föräldramöten och annat...

Så klart håller jag på att bli förkyld också. Hönan och ägget, typ.

Det låter kanske som om jag klagar men det gör jag verkligen inte. Jag älskar högt tempo och jag älskar mitt nya jobb och jag älskar älskar älskar mitt liv.

Bara en statusrapport, typ.



Undrar när denna fina dam vill åka tillbaka till sitt riktiga hem Fäboden? Hoppas hoppas vi får just henne nästa år med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar