tisdag 3 september 2013

Take chances







 

 Vad jag försöker säga är att jag är G-L-A-D över mitt nya jobb :)
 


Dock är jag väldigt trött också, så här har vi dagens middag :) Benne kom hem senare och fick mikra sin pizza.

Det är inte bara ett allmänt högt tempo och allt det nya som gör mig trött. Vi håller dessutom på att bli förkylda här hemma. Natalie är så snorig (och han ont i örat) att hon ska vara hemma i morgon. Med Benne. Ingen av oss, jag och Daniel, har tid att vabba, men det gör inget. "Benne fixar biffen", som Natalie sa :) Något annat gulligt hon sa, var när jag nyss kollade om hon hade feber: Hon kallade termometern för termomet :) Helt enligt samma logik som hon säger teat :)

En termomet, många termometer. En teat, många teater. Hur logiskt som helst :)

Förresten har jag borrelia också. Det gör inte mig piggare. Ej heller penicillinet jag knaprar på sedan fem dagar. Benne och jag är de enda i familjen som haft fästing i år, och båda vi fick borrelia. Fräscha och mysiga djur de där fästingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar