tisdag 25 juni 2013

Uselt med uppkoppling

Åhhh jag som har så mycket att visa (och så många timmar om morgnarna innan någon annan vaknar ;)), och så har jag ingen uppkoppling alls! Tre funkar ju inte utanför Uppsala- Stockholm öht, vårt 4G som vi har med oss, laggar, och Björkhaga Strandbyns ( där vi är) nät ligger hela tiden nere.

Nåväl, jag får visa bilder senare. Vi är i alla fall i Klintehamn på mellersta Gotland, och har hyrt en stuga som heter "Drömstuga allergi". Och ja, det är verkligen precis vad den är! Jag har aldrig sett en finare stuga.

80 meter till en långgrund sandstrand har vi också, med 26 gradigt vatten, och om man tycker det är lite kallt, finns det uppvärmda pooler vid stranden som håller någon grad mer :) Vädret kunde omöjligt varit finare, så dagarna har hittills bestått av att ligga på stranden, gå på upptäcksfärd i området bada bada och bada, grilla, läsa pocketar och spela spel på kvällarna. S-E-M-E-S-T-E-R!

Nu ska jag snöra på joggingskorna och springa en sväng! Har hittat en perfekt runda. Bikini under, och ett dopp i havet innan jag kommer tillbaka till förhoppningsvis en lite mer vaken family!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar