tisdag 18 juni 2013

Livet är gott!



Åhhh livet är så härligt! Den här tiden om året är så galet underbar, allt är så vackert, alla är så glada och positiva, allt känns lättare...

Efter jobbet hämtade jag barn som hämtats här hemifrån i morse för att leka hos kompisar hela dagen, och stannade i nästan en timme hos Erika och gick runt i deras trädgård, luktade blommorna och pratade om livet :)

Och så kom vi hem, jag och två glada lyckliga barn efter en hel dag hos vänner. De hoppade i poolen och jag plockade lite ängsblommor utanför staketet innan jag gick in.




Efter maten åkte jag och Daniel en sväng in till Knivsta för att hämta ett varsitt paket. I mitt fanns ett par Ray-Bans till Benne, han har önskat sig ett par i just denna modell och jag beställde det till honom som en extra studentpresent. En försenad leverans gjorde att de kom först nu, och så är han så klart inte hemma i kväll så jag kan ge det till honom! Han kommer bli så glad tror jag, han har aldrig haft ett bar äkta Ray-Bans förr.



När jag nu ändå höll på och klickade runt där på sidan, så "råkade" jag få med mig ett par till mig själv med! Så det kan gå :)

H-e-l-t sjukt snygga är de, så jag ångrar mig inte alls faktiskt. Bara jag nu inte tappar bort dem, så kommer modellen hålla i säkert tio år till.



Jag var bjuden till en tjej(läs tant)kväll i kväll,men jag hoppade det. Kände att jag inte orkade riktigt just i kväll. I stället var jag ut och sprang min runda i den ljuvliga sommarkvällen!

Det är terapi att vara ute i naturen just nu! Och barnens "smultronbacke" är precis full av röda, solmogna smultron. Måste ta dem dit...


Nu blir det duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar