måndag 20 augusti 2012

Skolstartsdagen!


 
Kexchoklad till frukost som vanligt :) Näääädå, det var ett undantag pga att Daniel varit på en konferens i fyra dagar och kom hem sent i går kväll ytan att hinna träffa barnen...




Svårt det verkar vara för mig att komma in i bloggandet igen!

Riktigt så här länge behöver det ju inte gå mellan inläggen...

Idag var det i alla fall en stor dag i vår familj såsom många andras, en ny termin startade! Alex bytte skola och började högstadiet och Natalie började ettan. Oliver fortsatte i samma klass som nu blivit en  2-3:a, och han går i tvåan i år.

Det var tre pirriga barn som åt frukost på morgonen! Alex och hans kompis William (som var hos oss redan kvart över sju, haha, fler som var pirriga?) åkte buss in till Knivsta medan jag skjutsade de små. Jag var med en stund i bådas klass, hem och vände, och hämtade sedan Natalie som slutade halv tolv.

Båda hade nog saknat sina vänner för det pågick full lek på gården när jag kom tillbaka!

I morgon börjar även jag jobba igen, efter sex veckors ledighet- som känns som 8 veckor- de två veckorna jag jobbade i juli kändes som semester eftersom övriga familjen var ledig och kvällarna fylldes med sommarliv!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar