söndag 5 augusti 2012

Början och slutet

 


Jahapp, det verkar definitivt som om man trillat dit igen :) Inte ens när jag skapade en ny blogg, var jag säker på att jag verkligen skulle börja blogga igen. Men ser man på, här sitter jag och bloggar :)

Nåväl, jag gör väl det då.


Idag är sista semesterdagen för Daniel. Suck! Efter att ha haft han hemma i hela 6 veckor har vi liksom vant oss :) Det är inget svårt alls att få dagarna att gå så att säga! Lagom tills man kommit in i chillandet på allvar, är det plötsligt slut, hur sjysst är det på en skala?

Men vi andra är lediga två veckor till så vi ska nog överleva detta. Det gäller att ha kvar semesterkänslan i kroppen så länge som möjligt och njuta av kvällarna på bästa sätt.

3 kommentarer:

  1. Äntligen! Som jag har hoppat på att få läsa din blogg igen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeeej Fia, det var inte igår! Yes yes då har jag en läsare i alla fall :)

      Radera
    2. You know it! Hoppas att du och familjen mår bra! Själv har jag precis börjat jobba på en förskola i Uppsala så det är verkligen fullt upp just nu. Många kramar till alla!

      Radera