tisdag 14 maj 2013

Våren och alla dess kalas!




Våren våren! Vilket väder det varit, förutom just idag då det varit lite kyligare.


 
 
 

Alla rabatter är nu färdigrensade och -gödslade...


 
 
 

 ... och krukor med sommarblommor dyker upp lite varstans hos oss :)


 

I går firade vi vår älskade 9-åring, med...


 

 ... önskemat (lasagne)...


 
 

... samt önskefika så klart! Coolaste servetterna, vikta till formen av en tröja.


 
 

 Såååå nöjd med presenterna! Nu har han finaste mobilen i skolan ;)



 De här Colaflaskorna är så roliga! Till Oliver från Alex.



 Bilder från i söndags, lilla Tilda 1 år öppnar paket med mamma Angelica. En intresserad kompis bredvid.



Wessel hade gjort fina tårtor som vanligt. W&A dukar upp för...


 

 ... Tildas allra första tårtkalas!
 

 

 Och så idag! 

Jag slutade lite tidigare (hehe dags för det, efter att ha jobbat så hårt på sistone ;)) för att skjutsa Natalie till en tjejfest. Elvi ska till Göteborg i veckan för att genomgå en jättestor operation. Om allt går bra, kommer hon hem om ca tre veckor. Världens gulligaste finaste Cissi hade fixat en fest för henne och de bästa vännerna.

 Vi hade med oss en fotobok med 120 bilder jag tagit på tjejerna, sedan de var bäbisar och tills nu. Jag tror Elvi kommer älska att bläddra i den!



 Just i kväll hade Elvi det väldigt bra i alla fall!!!


 

 En massa hönor och barn i en salig röra!



Mat och fika och glass och godis och kakor och jag vet inte vad!

Lekstugan bakom har Martin gjort själv och det är den finaste lekstuga jag sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar